Disclaimer - ACV - Amcor

Disclaimer
De hier vermelde voorwaarden zijn van toepassing op het gebruik van de acv-afg.be website. Elke bezoeker van de website is gebonden door deze voorwaarden. De bezoeker verklaart er zich uitdrukkelijk mee akkoord dat hij zelf de verantwoordelijkheid draagt om regelmatig deze regels en voorwaarden na te lezen om de meest actuele versie ervan te kennen.

• Alle informatie, zowel onder de vorm van tekst, bestanden als beelden als eender welke andere vorm wordt door acv-afg.be enkel ten informatieve titel ter beschikking gesteld.

• Acv-afg.be kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor onjuistheden of tekortkomingen in de gegevens zoals die vermeld staan op de site. Er kan aan de informatie op deze website geen rechten worden ontleend en er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor schade als gevolg van onjuiste en/of gedateerde informatie. Eventuele onjuistheden die ons worden gesignaleerd, zullen we zo spoedig mogelijk verbeteren.

• De gebruiker van deze website erkent uitdrukkelijk dat de verstrekte gegevens zoals teksten en grafische elementen beschermd zijn door intellectuele eigendomsrechten en eigendom zijn en blijven van acv-afg.be. De gehele of gedeeltelijke weergave, reproductie, aanpassing en gebruik voor commerciĆ«le doeleinden op eender welke wijze van de website van acv-afg.be is verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ons. Het is evenzeer verboden om deze informatie elektronisch te verspreiden of op te slaan.

• De website van acv-afg.be bevat links naar andere sites. Acv-afg.be oefent geen enkele controle uit over deze websites en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot de inhoud ervan.
Laatst bijgewerkt op 3/04/2024